ååh hemska gårdag!

HAHAHAHA nä förfan detta börjar nästan bli komiskt! tyvärr!!
jag hade precis skrivit om igår, eftersom det inte funkade igår (varför kommer ni får läsa snart...).
då skulle jag säkerhets kopiera texten. men så jävla dum som jag är, klickade jag ctrl + v, istället för ctrl + c!!
så jaaa, den texten försvann...
hahaha ushush!!

igår då skulle jag in på datan.
precis när jag satt mig ner skönt började min väckarklocka ringa. helt från ingenstans klockan sex.
ingen hade satt på den, inte jag heller. och ofta att jag lix går upp klockan sex innan skolan!
när jag satt mig ner igen ringde telefonen, och jag var tvungen att svara ofc!!
när jag tillslut fått igång datan funkade inte internet!!
jag stängde av och satte på internet, startade om datan och allt massor!
efter en stund ropade jag på pappa, när han försökte funkade den direkt. såklart!
jag loggade in på bdb. där hade dom gjort om sidan.
jag fattade ingenting! och den är så sjukt dålig och intetsägande! jag gillar den inte ett piss -.-
det segade sig somfan! och la av helt efter en stund.
så jag loggade in här, på bloggen, istället.
när jag väl skrivit om allt jag irriterade mig på och skulle publicera,
då ballade även denna sidan ur totalt!
men jag är van så jag hade kopierat texten, men till vilken mening då?!!? INGEN ALLS!
bloggen började aldrig fungera igen och när jag skulle spara texten i word ville det för allting i hela världen inte funka!   då blev jag pissed!!
Inte ens att spara texten i anteckningar funkade!
jag blev så sjukt sur, och när internet slutat fungera totalt (igen...) print screenade jag den jävla texten medans jag nästan slog på den innbyggda "musen" och smällde igen datan(jag satt vid den bärbara) en gång för alla och började läsa min bok.

DET VAR NÅN DÄRUPPE SOM INTE GILLADE MIG IGÅR!!! SOMFAN!
och när jag gjorde det kopierings misstaget nu blev allt bara skrattretande!!

skulle bara säga det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0