Cold feet

Åååh nu satte jag mig precis här,
och mina ögon svider!
För jag och mamma har suttit och lipat som två små barn den senaste timmen!
Vi kollade på de sista avsnitten av kalla fötter, inklusive det avsnittet där rachel dör.
Och hjälp vad jag grät,
men jag har ändå sett avsnittet förut (fast det är ju klart, jag grät exakt lika mycket då som nu)
men ändååååå, det är ju så synd om adam! och deras matthew!
ni som inte sett nått avsnitt av kalla fötter tycker jag ska göra det,
för den serien är så sjuuuukt mysig.
Den är ju inte att jämföra med typ oc eller nått, men jag älskar den ändå!
Inatt satt, eller ah jag snarare halvsov, jag uppe till fyra och kollade på det.
Det var därför jag vaknade halv ett och därmed sov bort halva min dag för jag var så seg på att komma igång med det jag skulle.
But it turned out fine.

jag har provat exakt varenda sko jag och mamma har,
och jag är glad. för jag har äntligen vuxit i alla de där fina skorna mamma har som alltid var för stora för mig (:
ouuuhh, jag älskar skor!
speciellt tygskor.
dom är så enkla, så sköna och så snygga!
finns i alla möjliga färger och former.
Och så har vi då pumpsen,
söttsöttsött... :)

Ikväll underhåller jag mig nog med några gamla söta dataspel och gamla skivor (:
noooostalgi tripp!
Haaaaave a nice evening :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0