"det här är morgan pålsson, direkt från klamydia!"

igår skrev jag värsta inlägget, men det försvann och jag pallade inte skriva om.
så jag tar det idag istället :)

jag och helen slutade halv 12 vavava :D
och innan vi drog hem till Linn käkade vi lite mackkanter i bamba först.
"sofiiiiiiaaa!! vad gjorde du nu?"
"jag eehhh... käkade upp din mustach?"
hahha fett kul och high five på vår humor som slår allt <3

Jag, Linn, Helen och Alice åkte in till stan för att igentligen käka,
men när vi kom in hade ingen lust med det.. så vi köpte godis istället.
asså seriöst, lol på oss :(
efter ett tag blev vi iaf hungriga, så vi gick till paprika.
på vägen tappade vi helen, hon ramlade iväg hemåt till christian.
Vi andra gick iaf till paprika och satt där i en timme typ?
vi snackade om alltalltmöjligt,
fast mest om vår über snyggaste danslärare!
så kom vi in på hans kläder och hans keps (ofc!)
så kom nån på det bästa förslaget, vi går till hollywood!
vi va uppe ur stolarna och borta på två sekunder :)

Där va vi en stund bland alla underbara kepsar och kläder!!
sen hamnade vi på café kosmos, där alla gick på toa.
det ville du allt veta vava ;)
sen gick vi till bolagret, hamnade i en soffa där en stund. hel mys <3
efter det drog vi hem, käkade och blablablab...
aah, jag är då stolt, för jag klippte lugg på alice och blonderade hennes och linns hår. medans vi kollade på national tressure och övade prickskytte med emanuel :D
HEEEEEL VÄRD DAG! asså seriöst, mysigaste, fluffigaste och bästaste dagen på jättelänge <333

och jag må åååste bara dra ett citat från filmen jag och pappa va på i... onsdags?
den med morgan pålsson, från hipp hipp till alla er som är efter nog att inte veta vem han är :)

- Robert, vart är vi nånstans?
- K..(nånting.. nånting. kommer inte ihåg >.<)
- Det låter ju som nån jävla könssjukdom ju!
En stund senare typ...
- Det här va allt från morgan pålsson, direkt från klamydia!

jag råflabbade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0