fan

SLUTA HÅLL KÄFTEN OCH BARA FÖRSVINN DITT JÄVLA AS!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH vad jag inte älskar er just nu!
jag känner mig så jävla fittig.
precis lika fittiga som er,
fast nej. jag måste nog erkänna att jag är den som gjort fel.
MEN ÅT HELVETE MED ER!

hahah och mitt liv kan ju ta sig!
jag drar mig bara mer och mer undan för varje dag,
vill inte träffa nån,
är inte snäll mot nån,
sitter bara och tittar på,
lyssnar och låter alla andra prata.
svarar bara på tilltal.
för jag håller käften
och läser mina jävla böcker...
och så tror jag, nej, jag förväntar mig att alla ska vara som vanligt mot mig.
att alla ska bry sig.

men gör inte det,
för ni får nog inget tillbaka tyvärr.
Jag hatar mig själv.
och jag saknar er så jävla mycket!


Det spelar ingen roll om du håller mig hårt,
ingen kommer minnas om hundra år.
Jag är rädd att vi glömmer
glömmer allt.
Som vi glömde att vi älskade varann.
Håll ut jag behöver dig,
stå ut med mig jag behöver dig.
jag älskar dig


Och nej älskade linn,
jag har inte glömt vår cräjsäy day med offpist och allt.
bilder kommer (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0