ffrrredag!

Idag har varit bättre än okej,
för en gångs skull.
AND I'M HAPPYPAPPY!
det har känts en aning som om allt var helt igen,
inte riktigt. Det fattades en pusselbit tyvärr.
Men ahja...
Man får ta vara på det som går! : )

Idag känns det rätt så bra i allmänhet också,
vi fick tillbaka en hel del prov.
Och för första gången i mitt liv typ blev jag chockad över ett mvg.
jag vet inte varför eller hur, men ändå.
För jag hade rååååpluggat typ en dag innan provet och kände att jag inte kunde ett piss typ...
73,5 av 76 möjliga, och jag ba whaaat? är du seriös? nej du skojar med mig!
Och MVG- på engelskan, happpy!
Har käämpat mig från ett segt G till VG, och så fick jag mvg på prov.
*stolt* (A)

Efter skolan skulle jag igentligen hängt med upp till sjukhuset och hälsat på Emily,
stackarn, opererade knäet idag.
För det som hände i sunne,
och vi trodde att det inte va så farligt :/ ush
men aah, jag kom på att det va lite för sent för jag skulle hem och göra mat med pappa sen så jag hoppade av i stan istället och gick där lite med mig själv som sällskap :D
Hittade lite vårsnyggt!
ååh jag längtar tills jag får mer pengar!
ska beställa mina någotslags baggy jeans :*
sen när jag kom hem drog jag en snabbis till Linda och hjälpte henne, en kvinna i nöd, med klädval.
jag är räddaren på andra sidan grinnekullegatan! (H)
Sen drog jag hem, gjorde pizza med pappa, käkade...
och så sitter jag här, väntar på helen, lyssnar på Teddybears sthlm och väntar ännu mer på helen <3
Sen ska vi möta emil, dra till linn och spela spel med henne, becca, alice, jossan och lelle (nån mer?(A))
Jappjapp <33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0