i d i o t :)


Idiot, idiot idiot idiot.
och ändå så vet du ingenting
stor jävla jubelidiot är du
ingenting annat för tillfället
det är nästan komiskt,
för jag börjar skratta nästan varje gång jag tänker på det.
då kan det ju inte va nått annat än komiskt eller hur? :)

Snart kommer helen,
då ska vi dra till lars för vi allihopa ska käka vofflor där.
fan linn och alice och becca och emily ska ju va där,
dom måste va där
(ah det är dom inte)
det är bättre då :D
Men det blir nog kul!
IDIOT!IDIOT!

Och ja ja ja!!  mamma har köpt hem oljefärger och tre dukar eller vad man ska kalla det till mig.
plus att jag redan har mina akrylfärger.
måla måla måla
ett stort jävla tack till mamma och pappa.
jag fattar inte hur dom står ut med mig just nu,
plus att dom är helt underbara mot mig.
och tillbaka får dom...? knappt ingenting?
men snart så,
snart så måste min tid komma.
då ni (:
tills dess, räcker det om jag älskar er? <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

våffler med Å inte o:P

2008-03-12 @ 07:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0