Noooo lifer!!

Gooosh, hade matteprov idag.
Det första gick rätt så bra,
men dom sista talen!!
och så är jag så smart att jag lix räknar ut hela grejen nu ikväll efter provet :(

Efter skolan hängde jag med helen in till stan för att kolla efter ett par jeans.
Vi har inte varit riktigt klara varken i våra huvun eller ben idag...
Men vi skänkte iaf lite glädje till folket på bussen, åtminstonde killen framför oss :)
Vi diskuterade om varför man inte döpte en tjej til t.ex. göran.
(vem har igentligen bestämt att göran är ett killnamn? okej, just göran är rätt så inte fint. men ändå...)
Helen: Men asså seriöst, varför gör man inte det? Undrar hur det känns.
Jag: Jag vet inte, HELEN!  Eller Klas-göran kanske passar bättre för dig. om du så vill det, så får du se själv hur det känns!

Det kanske inte låter så kul svart på vitt, men trust me, det var det!
Ingen på hela bussen förutom vi snackade :D

Nu ska jag spendera resten av kvällen här, framför datan med ett glas...julmust?
kanske läsa lite gossip girl. Inte riktigt min grej riktigt men ändå.
hahah enligt mina kompisar klassas jag med mina fem utlästa böcker på typ två veckor som en no lifer (:
Skål på det!

För er som missat
www.namninsamling.com/bdb

www.namninsamling.com/bdb

www.namninsamling.com/bdb

www.namninsamling.com/bdb

*shmajl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0