Onsdag

ååååhåhåhå jag stör mig på zulma!!!
vi har fåt såndär lärar utvärdering och jag skrev en till zulma om vad jag tyckte om våra lektioner.
där tog jag upp typ att jag tyckte vi hade för mkt läxor och sånt.
så när vi hade spanska idag typ läste hon upp min sån för hela klassen och liksom bara klagade och nästan hotade med att sänka mitt betyg!
Hallå??!!
så nu blev allt knäppt för att jag sa vad jag tyckte, så efter ett tag tyckte jag att det var dags för mig att hålla käften.
Gabi fick svara för mig istället :)
och det tyckte jag sög! mamma och pappa med, så pappa typ skrev ett brev till sofia om allt det. klaga klaga klaga :D
För jag ska ju ha rätt att säga vad jag tycker utan att det ska påverka mitt betyg!!

Efter skolan gick jag hem till min aldeles egna Linnson,
vi bastade in ddaa baztu : DD
skitnajs!
Sen drog vi upp till torget för att hon skulle käka.
Kebabpizza in mahj heart!!
Sen åkte vi till vendela, lämnade och hämtade lite grejor och åkte hem.
Nu sitter jag och väntar på Linda som ska råna min gaderob medans vi kollar på älskade Greys anatomy!! <333

PUSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0