Peace & Love pliiiiiiiiiis!!

Vaknade runt 11
gick upp, åt ovanligt nyttig frukost.
Fil med müsli, banan, äpple och kanel.
skitgott!
Sen satte jag mig vid datan och spalde sims till typ 2.
inget liv :)
Sen städade jag mitt rum,
ett förjävla välbehövligt städ! xDD

Efter det hade hela dagen gått typ.
Och när vi käkade sa mamma att jag skulle få åka till peace & love!! :D:D<33
Det gjorde min dag typ.
Jag är fett pepp på festival och bara leva livet för några dagar!
Men sen visade sig att konfirmanderna konfirmerar dig den 28 juni...
då blev jag sur!
FAN!
jag har nästan lust att hoppa över det.
för jag är inte sugen på hela konfirmand-grejen längre

Men jagvilljagvilljagvill!
kent, mando, teddybears, caesars, sugarplum, petter, timo, in flames, (nationalteatern), adam tensta, håkan, those dancing days och neverstore kommer ju dit!!!
aäh, får se hur det blir...

Och jag blir nog fast här hemma ikväll, utan godis, utan nån bra film, och utan ett bra humör.
för jag messade kvarn och hela högen,
men det verkar som dom har dissat mig :(
för första gången typ.
men äh, kanske lika bra det.
ingenting är ju som vanligt ändå

Kommentarer
Postat av: kvarn

nej pallade inte att komma du vet varför !!jag partajamed goa göbbar som jag gjorde i går med :)fast i dag var linda och milla med:D aja vi får se hur framtiden blir dina val påverkar den!

2008-03-02 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0