simply the best!

Gooooodmorgon folk,
fast nää, det är ingen godmorgon.
Det är en dåligmorgon för jag har gympa nu första lektionen.
då ska vi springa...! :D
i snön, i minusgraderna, på isen!
idiotskola! hade vi haft en gympasal hade vi kunnat ha nått slags konditionstest där inne.
men nejdå, nu får vi springa ute :(

Förövrigt har jag läst ut min bok nu!
ALLA måste om jag kunde drömma av stephenie meyer!!!
det är seriöst den mest fängslande bok jag läst i hela mitt liv, och jag älskar den!
jag hittade den på åhlens för ett tag sen och jag kom ihåg att nån hade sagt att den va bra,
så jag köpte den. tackochlov!
Visst har jag läst andra jättejätte bra böcker. men denna var något nytt.
den var mer vuxen än alla de andra böckerna.
begär!
Bellas och edwards förhållande är så farligt farligt, men så lockande!
det sägs att Edward, i boken, bländar folk och han bländar även mig med sin slående skönhet som beskrivs.
Och jag har varit så inne i boken dom senaste dagarna att jag var tvungen att tvinga mig själv att lämna den hemma igår när jag gick till skolan. Annars skulle jag inte få något jobbat precis som i förrgår.
Då läste jag mig igenom två lektioner istället för att jobba (som jag borde ha gjort)...

Nu hoppas jag verkligen att det finns en fortsättning.
eller ah, en del av mig längtar!
Men en dela av mig vill ha kvar det slutet som jag skapade åt dem. det lyckliga slutet.
För tänk om Bella typ dör i den andra boken, det skulle inte jag klara av xD

Nej nu måste jag in i dushen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0