Söndag,,,

Idag åkte jag in till stan med mamms och papps,
köpte jackan jag spanat in och ett par baggyjeans.
och tre böcker med,
en plats de kallar lyckan, om jag kunde drömma och syskonkärlek,
en ny katarina von bredow bok och jag längtar efter att börja läsa den :D

förlåt men jag åt spagetti och köttfärssås idag,
jag kom ihåg från mallorca 2005 när jag åkte med matilda, david, johan, mormor, siv och inger.
vi hade gått typ långt bort och hittade en resturang.
Jag beställde spagetti och köttfärssås som inte smakade n å g o n t i n g!
så jag tog typ allas parmesan, typ 5 skålar.
det va parmesan med sås typ :)
men ah, den resan va bästabästa någosin! <3

just nu shlöööööaar jag i soffan tillsammans med Rob and Big på mtv.
det är lite segt, så jag ska nog sätta på en film, something's gotta give,
och eeheeeeh käka katrinplommon, för popcornen va slut :((

Och jag vill ha en tatueriiiiing!!!
jag har kollat på för mycket celebrity-whatevertheycall'em-program idauug :)
imån ere skola "yay".
vill träffa linn och va sofistikerad med henne imån, får se hur det blir (:
på tisdag ku <3
onsdag, bio med papps,
torsdag, ddans <3
fredag, förhoppningsvis sova över hos linn : DD
wah, fullbokad vecka

Over and out

Kommentarer
Postat av: lindsy

hahaha vad fan vare här för konstigt inlägg? :s

2008-03-09 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0