söndag


Igentligen skulle jag gått till konfa grejs idag igen,
men när pappa väckte mig vid halv nio hade jag ingen lust efter allt igår.
så jag somnade om igen.
Vaknade någon timma senare.
gick upp, käkade frukost framför tvn och gick ut och testade moppen efter det.
Det är läskigt, för det krävs så sjukt lite för att gasa.
och innan har jag bara testat linns där det krävs massor av.. vridning? för att gasa (:
Är rädd att jag ska bli lika latig av mig som Linn nu-uu, "naää, men vi tar moppen!" ;)

Efter det duschade jag,
lääänge!
Gick ner och gjorde en ananaspaj,
städade mitt rum och målade lite mer.
I'm proud, jag har lyckats slita mig från datan och läst ut tre böcker och är inne på min fjärde, om jag kunde drömma, under veckan nu.
Plus att jag målar rätt så mkt.
Eftersom pappa lyckats hitta rätt batteri till den analoga systemkameran nu (tredje gången gillt? :D) ska jag fota, så fort solen kommer så (:

Men på något sätt har jag varit disträ typ.
vad jag än gjort har mitt huvud känts som 100 kilo bly...
jag brukar ha lätt för att läsa böcker och fösvinna helt in i andra världar.
men just nu går det inte,
inte på samma sätt.
Äh, vet inte ens varför jag skriver om det (:

Fuck a duck! Imån ska jag till tandläkarn,
på tisdag har jag prov på ordklasser, efter det ska jag till läkaren.
Onsdag, läxförhör i so:n.
Torsdag, matteprov och spanska läxa -.-
Men på torsdag är det också PÅSKLOV!!!
men fanfan, då försvinner min puckotvilling :/
way way away from me, bort till hemsedal.
(fast hon ska köpa med sig köttfärspaj från rasta till mig :*)

Nu ska jag lägga mig och läsa igen,
det är något med namnet Edward...
Pusshejgodnattochalltsånt <3

Today is everything,
and nothing.

Kommentarer
Postat av: Linn

det är faktiskt väääldigt skönt o bara kunna ta moppen vart man vill :$
vill träffa dig snart (L)

2008-03-17 @ 19:53:05
URL: http://waerneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0