tjugoåttonde mars tvåtusensju

ÅÅÅhhhhHH!!! jag sitter och kollar igenom bilddagböcker just nu.
folks som har slutat nian och haft sin bal å så.
och så kollar jag på sommarlägers bilder och sitter och gråter!
Vad jag kommer sakna alla när allt är slut!
typ skolan... alla människor, alla varv vi gått och alla kommentarer vi fått för dem.
alla kompisar jag haft, jag har upplevt alla mina olika "tider" med folk på glöstorp!
Och helen! Oh my vad jag kommer sakna heleniskolan!!!!
och vad jag saknar allt som redan tagit slut!
jag saknar sommaren!!!
jag vet inte hur denna sommaren kommer att bli, allt på sistone har visat att allt och alla kan förändras när man minst anar det. så jag vågar inte hoppas på nått :)
men jag kan iaf hoppas på att den blir bäst!



image4


hahha och vad med denna nostalgi och baltjaffs nudå? xD
jooo för jag köpte klänning till balen idag! :D
dock var den lite för stor så vi ska ta med den till en sömmerska.
den är skit söt och helt unik också!
en tjej som syr kläder för hand och hon syr bara ett plagg i ett tyg en gång.
aldrig mer!
Jag valde mellan den och en från rut mfl,
när jag tänkte efter vägde det över på den jag köpte.
två heeeelt olika klänningar :)
Och så fick jag ett par skor också.
ett par snyggsnygga gröna i ungefär samma färg som min jacka.
Uuuhh, kanske ska nämna att jag idag var i stan med mamma, linn, hennes mamma och emanuel, hennes lillebror :) myyys!



Förra våren va allt perfekt!
seriöst, allt!
plus att vädret va som det skulle och det va sol på våren.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

våran vår var bäst
helt utan någon jävla protest! :(

2008-03-28 @ 02:15:10
URL: http://twentythree.blogg.se
Postat av: Anonym

plus att du har skrivit "tvåtusensju" ;)
hahah

2008-03-28 @ 02:16:10
URL: http://twentythree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0