Todays confessions

Idag vaknade jag (höh ojdå!)
då var klockan tolv.
När klockan var ett åt jag frukost.
Klockan var fyra då jag hade fixat mig, typ borstat tänderna och sånt.
Då gick jag till Linn,
holl :)
Vi kollade på robin hood, målade naglarna och spelade pippi-memory.
Och gosh, jag har glömt hur kul det va att spela det!
Grymt fan :D

Vid sex gick jag hem och käkade,
Pizza, våfflor med sylt och grädde och cola till det.
Vilken jävla blandning :(
När jag va tillbaka hos Linn hade massa folk kommit.
Då va Linn, alice, becca, jossan, alex, josse, viktor, jocke och emil där. plus mig då :D
Alla förutom Josse och becca gick till torget to buy some candddy och möttes senare hos peckaboo :)

Först vare planerat att milla skulle va med också och att vi alla skulle kolla på beck filmer.
Men klockan va så mycket, so you think you can dance va på teven och dendär killen som satt i juryn va ju bara för snygg, så vi sket i filmen :D
Vi kollade på teve en stund, satt med beccas snygga brorsa i datarummet en stund och dansade ute på den iskalla inglasade altanen en stund.
När vi var tvungna att lämna beccas plejs gick vi ut och hade nått slags snöbollskrig.
Det var... minst sagt snöigt x)
Bilder kommer nog aaaaldeles snart på
fuckingadoreu.bilddagboken.se

Och just nu tror jag att det mesta kommer ordna sig.
Allt som förstördes i stormen kommer byggas upp igen,
allt kanske inte kan återställas helt.
vissa byggstenar försvann nog,
min självkänsla och självförtroende är nog några av dom stenarna.
Jag känner mig så sjukt osäker och tar alla bra dagar som nått tillfälligt.
Jag fattar inte varför eller hur, jag fattar bara att det är så det är.
Om ett litet tag kommer jag iaf få träffa dendär psykologen,
miranda hette hon visst,
och jag får se om det ger mig något (:

Och grattis till min käre röj-vän Dennis som fyller år idag... fyllde år igår?
hahah whatever, grattis iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0