tredje mars

IGÅR! hahahha
lite för mycket kläm, lite för mycket överallt.
lite för mycket kyssar,
lite för mycket nerdragda jylfar,
lite för mycket sugmärken på min mage.
Men kul vare :DD

IDAG! hahahha
spelade trummor på elevens val idag igen och det är fetto kul!! :D
Och sen när vi väntade på den pyttekorta engelska lektionen,
psykiska sammabrott och tårar blandat med skratt we lajk!
allting bara svämmade över och kunde inte sluta,
jag bara.... arfghhhh!!! jag blir så jävla sur på mig själv
stackars helen som är tvungen att stå ut med mig :)
Sen va alla nior i aulan och lyssnade på en man som tidigare var drogmissbrukare.
Jag kan inte nämna någon som inte var som helt fängslad av hans historia!
han hade vart med om så sjukt mycket hemska saker,
och allt pågrund av droger.
USH!

Och under där tänkte jag till lite,
och insåg lite saker.

Just det där med att när man har gett någon så många chanser så att tillslut tar det bara stopp,
det går inte att förlåta personen en gång till.
Det kände jag mig igen mig starkt i.
Och, jag behöver seriöst inte dig.
om det inte funkar så funkar det inte.
vi kanske bara inte är "ment to be friends" liksom...

efter den föreläsningen skickade jag ett sms som förhoppningsvis ska hjälpa mig ta tag i detta.
För jag klarar seriöst inte detta själv!
okej, visst man ska vara stark och försöka lösa sina problem själv.
inte fega ur och ge upp hoppet.
Men alla kanske inte klarar det själv,
alla föds inte med förmågan att klara av en värld som brinner.
Och liksom släcka dendär förödande lågan.
För vissa är lite "svagare" och har tappat tron på sig själv för många nedgångar sedan,
dom kan behöva hjälp att komma rätt av nån proffisionell
iguess att jag är en av dem...

Imån ska jag iallafall till sunne och må bra. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0