a lost life is forever

En sak är säker, det är att alla dör någon gång.
Det värsta med "någon gång" är att det kan hända när som helst.
Igår kunde det hända t.ex. och igår hände det...
Pierre dog, jag tänker inte gå in på detaljer om vad som hände och vad som inte hände, för jag vet inte vad som är vettigt att skriva här.
men en vettig sak jag vet är iallafall att han dog för tidigt!
jag kände honom inte alls,
har bara träffat honom några gånger.
men själva tanken på att han är borta, lost forever är läskig somfan!
och när man såg alla gråta i skolan idag, det var verkligen jobbigt.
så vila i frid!
och jag vet att jag talar för de mesta när jag säger att jag tror och hoppas du har det bättre nu :)


http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=423819

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0