är du lycklig nu?

[ jag har en sjukdom,
jag måste ha en sjukdom!
schizofreni kallar  dom den.
för ena dagen kan jag vara så lycklig att jag nästan hoppas ur skorna,
andra dagen så nere att jag önskar att jag aldrig satt på mig dom där skorna för att gå igenom ännu en dag. ]

idag är en inte bra dag,
eller jo, det har varit en jätte bra dag.
men ush, nej!

jag mår piss rentutav sagt!
jag fick pressa ner lite fil imorse.
sen va jag tvungen att vila på gympan för jag mådde så illa.
sen fick jag pressa ner lunchen för annars skulle jag inte klara mig igenom dagen. inte utan kraft.
inge spagetti och köttfärssås fick jag ner nu heller.
jag vet inte varför!
jag mår inte illa på jag-är-sjuk-sättet.

[eller jo, jag vet mycket väl varför jag mår illa,
för väl.
men jag förnekar det, jag vill inte,
det är jag som skapat det.
så nu ska jag ta mig ur det...]


jag skulle igentligen skriva om att jag och helen cyklade till torget och köpte godis och sedan cyklade vidare till slätta damm där vi satte oss på en bänk. och att vi senare var tvugna att cykla hem för vi var så törstiga!
men nu blev det inte så. <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0