boooring!

jag kanske borde hoppa upp och ner 24/7 av glädje nu för att vi inte har NÅGONTING att göra i skolan längre?
men det gör jag definitivt inte
för det är så hsdfklritpös hemskt att gå en vecka till utan att göra ett piss på lektionerna!
förutom hänga gubbe då, men det börjar bli liiiite uttjatat efter fyra fulla papper med hängda eller halvhängda gubbar.
idag hade vi bara en lektion.
först bamba (som jag inte kunde missa, SALLADSBUFFÈ!!), sedan visade det sig att musiken va inställd. så en och en halv timmas rast där. sedan kollade vi på film i 30 minuter i so:n och sen vare shlutt.
för jag och helen skippade eget arbete (som är = inget arbete) med sofia och spanskan och gick till mig istället.
UNDERBART, skulle de flesta säga. men jag tvekar :)
hahah men jag kan ju bara sitta och skratta åt alla stackars människor som stressar ihjäl sig nu de sista veckorna, medans jag målar steckgubbar (:
HA DET SÅ KUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0