bye bye darling

Åh, jag funderar på att gå och lägga mig nu.
snart.
lite smått halvt död efter vårens(? VINTER!!) första mysigaste ute kväll!
massa underbart folk och en hel hög med bra band!
jao!

nej nu däckar jag snart här,
får dra mig så det inte blev som igår.
(visserligen satt jag inte vid datan men ändå)
jag satt och kollade på grinchen och hade the hardest time att hålla ögonen öppna.
så jag bara la mig ner lite, och vips så hade jag somnat!
sen vaknade jag när jag ramlade ner på golvet.
då hade filmen gått så långt att han skulle lämna tillbaka alla julklappar efter ha varit dum och sen blivit snäll.
jag gick som i trans för att borsta tänderna
och däckade på direkten

som jag tänker göra nu.
tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0