fritid? vad är det?

Nu är alla nationella över thank god!
men fy va dåligt det gick!
koncentationen låg på minus1736 och det slutade med  att jag bara inte pallade, lämnade in och stack.
so what? detta är bara nationella, nått litet test för att se hur mycket vi lärt oss (ooops!).
no thanks,
jag har viktigare saker för mig :)

fan va gött, inte alls mycket i skolan.. tänkte jag
men vi har jätte mycket att göra nu!...sa killarna
då kom verkligheten ikapp.
FAN,
vi hade ju musiken till imån! Och svenskan... juste, so:n också. Faaan de två engelska arbeten va det också!
(bara för att jävlas vare säkert nått mer -.-)
så det är plugg, somfan!
men jag kankankan inte!
för den där känslan finns där,
och hindrar allt förnuft.
den där underbaraste känslan
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0