not to far away

People, jag har klippt mig :D
nu vandrar jag runt i heltäckande lugg and it's niiicce!
tror jag :D
får se om min kamera är villig att samarbeta så det blir en bild.

Idag började våran moppe kurs
"hej, jag är 92a. Jag är nog äldst här och seg med att gå kursen. Fast jag har ju inte ens eu-moppe!"
jag kör den stilen jag :)
han som håller i det är en skön gubbe, påminner lite om träslöjds-göran så dom här dagarna ska nog flyta på utan någon smärre tortyr.
men vi får skriva testet något senare, på måndag, för att linn ska trilskas med att fylla år på fredagen! PUSS!

Nu är det inte alls långt kvar i skolan, nu tar man dag för dag inte vecka för vecka som innan.
kurs hela veckan nu, sen nästa vecka blir det först sommarshowen på torsdagen och där på kvällen nooooordic! (emilyemilyemily måste fixa våra biljetter nu också!). dagen efter det är vi LEDIGA! yes ni hörde rätt, nationaldagen då och eventuellt picknick festivalen med milla och lindaV. Får se hur det blir med det :)
domedagsveckorna!
nä, jag ska nog klara det.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0