oh look at the stars

mitt internet segar brutalt!
-.-
snart ska jag fixa iordning lite pannkakssmet,
eller inte lite.
två olika pannkakor :D
american pancakes till mig och vanliga till mamma (:
så för guds skull håll alla tummar ni har för mig!
jag kommer säkert bränna upp mina händer eller nått för detta är inte min dag!
först råkade kvarn trycka bak mitt lillfinger och det värker och bultar :(
sen klämde jag mig mellan stolen och bordet på spanskan (ingen fattar? !)
sådär bara lite hud som gör ondast >.<

yes, bränna upp mina händer vare ja!
tjarå :*


Kommentarer
Postat av: mirella

jag råkar ALLTID klämma fingret så som du mena mellan stolen och bordet! uuuscchh det gör ont

2008-05-21 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0