så mycket kärlek!

jag träffade mitt livs kärlek idag!
en canon eos 400D vid namn baby änsålänge.
KÄRLEK!! <333
hahah det gjorde min dag bokstavligt talat!
jag va s k i t sur och jätte off.
mamma och pappa ropade på mig och jag typ gick ner och satte mig.
Dom märkte att nått va knas så dom frågade massa.
och jag blev så sur och bara snäste av dem och sa åt dem att inte prata med mig typ.
så tar pappa upp ett minneskort och säger "vi tänkte att du skulle få dethär"
och ja ba "neej?"
"och det här" sa han och la upp ett 55-200mm objektiv på bordet.
Och jag ba "Åh nej, gör inte så!" ännu mer!
för jag kände mig så dum mot dom och att dom gav mig saker då gjorde inte allt lättare.
till sist la han upp själva kameran på bordet och sa "den här också"
och jag bara började gråta, för jag har längat såååååå!!
sen visste jag inte om jag skulle gråta eller skratta.
men tacktacktacktacktack! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0