So here we are, once again

Och jag vågar inte längta längre!
vågar inte längta till den femte juni, då vi ska sjunga för hela skolan och gå på nordic.
vågar inte längta till den elfte juni då skolavslutingen och balen är.
jag vågar inte längta till dagen efter då vi ska på läger.
Jag vågar inte ens längta till oktober då boken om edward och bella blir film.
för jag är rädd att allt ska ta slut!
och att om jag längtar tillräckligt mycket kommer dagarna bara flyga fram,
(som dom nästan redan gör)
det vill jag inte.
för jag vill ta vara på varje dag jag har kvar innan jag slutar på glöstorp, innan konfirmandtiden är över igen och innan björn slutar!
jag kommer sakna oss så mycket!
därför längtar jag inte
<3

Kommentarer
Postat av: mirella

fyfan :( jag läntar inte heller!
teddybjörnen edvardsson

2008-05-23 @ 17:28:23
URL: http://twentythree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0