Prosit!

Åh nu har även jag åkt på sommarens första förskylning :(
Jag tror ingen kan slå mig med antalet förskylningar jag hade en sommar för några år sen. jag kommer inte ihåg antalet men det va från och till h e l a tiden! >.<
Funderar på att utnytja förskylningen nu och stanna hemma nån dag, för att gå i skolan i en vecka och verkligen inte göra nånting är inte så lockande för tillfället.

Idag åkte jag ut till hjuvik med linn
haha jag är för trött för att berätta, men det va mysigt :)
Och weow, dom husen där skulle man inte tacka nej till :)

Ikväll blir det till att stanna hemma.
ska se nån film med mamma och pappa senare och sega i soffan med godis och chips!
Längesen jag gjorde det på en helg nu.
Den senaste tiden har det varit kompisar hela tiden. Det är kul visst, men en kväll med bara sig själv ibland skadar inte :)





Men har jag sagt hur mycket jag älskar min lugg? : OOO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0