One fine day

Idag va mysig!
jag, linda m och milla åkte in till stan efter skolan för linda hade, på något otroligt knäppt sätt, lyckats bita bort sin plupp på piercingen. och hon fick inte i den igen.
Så vi tog en sväng bort till skf området till ed's piercing. och god damn säger jag bara!
man fick ju änna en liten chock när man såg honom.
han var liten, tanig med ganska stort huvud ändå.
han hade typ halvrakat hår och resten stora dreads och piercingar och tatueringar över hela ansiktet typ!
han pratade jätte snabbt och helt ljust.
då kanske ni fattar! :O
( linda säger att han är trevlig, och jag tror henne :) )

sedan tog vi spårvagnen för att åka in till stan för att käka.
men det var stopp. helt totalt stopp på spåret.
så vi fick hoppa av, gå iväg en bit och sedan ta bussen.
vi åkte till backaplan och stack in på flintstone eller vad den heter.
det blev en fettisdag med pommes frittes med kebabsås på och en kebabpizza.
en kebabpizza som vi tryckte i oss på n i o minuter! :)
för när pizzan kom hade vi typ en halvtimme kvar tills mamma skulle komma och hämta upp oss.
vi praktist taget mölade i oss med sås ÖVERALLT!
men sen efteråt när vi hade en kvart kvar kom vi på: OJ! vi kunde tagit det lite lugnt och tuggat iaf!
det var gott och jag fattar inte folk som inte kan unna sig en sån fet riktigt riktigt onyttig pizza ibland!
-Va fet du är!!
-TACK!



jag åt kakor med the beatles, det är respekt!<3snyggve brudarna!fet kö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0