just don't let me down

oj vad jag är trött nu. hela kroppen bara skriker efter sängen!!
måste lägga mig snart för att orka upp "tidigt" för att åka ut till öckerö med linn och alice för att sola :)
nice nice!

Även skoldagen idag va lite mysko, men inte lika många grät idag.
vi hade en minnesstund ute på skolgården och det var vekligen mäktigt.
att alla på hela skolan, 300 elever, stog på gården helt tysta i en minut som kändes oändligt lång.
efter det var det bara att gå tillbaka till det vanliga, eller för mig, milla och sandra blev det aulan för att öva låtar inför 5 juni.
kuuuuuuuuuuuul!!!
och helt skönt att få sluta vid 12.
efter skolan fanns det inget att göra hemma så jag gick med milla till alexander där lille var istället.
hahah ni killar är skönaste!
vi kollade på massa läskiga youtube klipp där dom simmade i en pool med ormar och åt äckliga spindlar och shit.
Lille: Men asså ormar och spindlar är inte så äckliga ändå!
Jag och milla: men Whaaaat?! vad säger du? tycker du inte att nått djur är äckligt alls?
Lille: joo, typ ålar och sånt. och äckliga slemmiga grodor!!
Lilla tuffa lille var visst rädd för grodor han, hahah otippat där!

lite senare än 6 åkte jag in till stan för att käka på jensen och fira linn tillsammans med becca, milla, helen, alice, jossan, hanna och axel (åh ni va så söta!).
hahaha jag och becca ägde ju lätt på att käka glass!
kul kväll med kul människor! <3
nu klappar jag snart ihop, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, tack för kommentaren därva(A) <3

2008-06-02 @ 16:33:40
URL: http://hannam93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0