valborg, vilken jävla fest!! kanske inte :)

naä fyfan!
internet fuckar och jag får passa på att skriva blogg medans det funkar.
damppppppaa!
tänkte skriva om valborg, vilket jag inte hann innan jag åkte till stockholm :)

haha först vare planerat som att vi alla skulle åka in och kolla på cortegén och sedan vidare och grilla nånstans.
det va den planen det.
jag säger bara, vilken då plan?
för det blev inte alls så!
efter loppet gick jag med helen hem till henne för  att spela MARIOCAAART!
framför teven fastnade vi i typ fyra timmar?
:D
sedan ringer linn och säger att alla ska samlas på våra egna bussållplatser klockan halv, när hon ringde var klockan 20 över :)
det va den cortegen det.
så vi gick hem till mig istället för jag skulle käka.
och packa.
där fastnade vi framför datan,
och spelade zoo tycoon.
i sisådär tre timmar (a)

vilken planerad valborg!
och helen som inte ens sagt att hon skulle vara med på vår valborg.
men det blev fett mysigt ändå! <33
kärlek till henne

snart kommer bilder från sthm.
bilddaghbokhenn is thaa shit!
fuckingadoreu.bilddagboken.se

yes sir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0