Wonderbara!

jag tror jag ska bli nånsåndär spå tant när jag blir stor.
för jag hade världens underbaraste känsla igår om att morgondagen skulle bli helt super.
blev den inte det? hah?!?! hah?!
JOOO!
somfan att idag blev bäst!
det va sol,
man hade en underbar helen,
massa andra underbara människor,
helt oseriöst plugg ( jag kunde inte sitta stilla!!!!)
scones och mariocart med helen..
OCH EN HEL HÖG MED SOMMARKÄNSLOR!!! <33<3

det gjorde min dag perfekt!
och duuuuouuououuduuouuU!
japp <3
Och till milla, speciellt henne, hang in there baby,
för snabbare än snart är det sommarlov <3



image7

Kommentarer
Postat av: mirella

MEN PUSS PÅ ALLT OCH ALLA NUUUU :D:D:D:D:D:D:D

du får din loverboy sooon I promise :D:D
I will get mine... someday! HAHAHA :D
iihkkkk så glad

2008-05-05 @ 21:19:48
URL: http://twentythree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0