delete!

om någon har lyckats missa det så är det FREDAG idag!
jag sitter i skolan nu och har pisstråkig datakunskap, har tonvis med uppgifter kvar och massa lektioner och jag är redan trött på det. no good! :(
bajstråkigt!
men jag har sandra vid min sida och vi fattar väl ungefär lika lite och ligger på samma låga..inkompetens..nivå? så det ska nog bli bra (Y) xD
efter skolan har jag lovat Linn och Alice att jag ska förlja med dem till brunnsgatan och köpa godis. haha det är så typiskt dem, åka all världens väg för att köpa godis. Sötungar!

på lördag ska jag, alex, robin, sandra och jessica hem till sandra m och baka bullar och sova där : DD
mys mys mys mys!
för det är ju kanelbullens dag, går man livsmedelsprogrammet är man ju nästan bara tvungen till att baka lite (:

<33


nu ska jag fortsätta med min skit uppgift, uppgift 6 om måltidsordning och blodsockerkurva.
Det låter kul aight?
baj baj <3

Kommentarer
Postat av: helen

sofajja min puckotvilling :D (L)

2008-10-03 @ 17:01:26
URL: http://www.lovingangels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0