gräddigt värre

Har ingen datakunskap hela denna veckan (yesyesyes!) för data-esa är utomlands :D
Så idag börjar jag 14.15 med livmedelskunskap. Har ju bara prov sen får jag sluta :)

Igår kände jag att det typ värkte bakom mitt öra. När jag kände så va det nån konstig liten knöl. Mamma tänkte att det kanske kunde va nått med en svullen spottblablabla. Hon sa åt mig att typ småäta citron för man "tillverkar" eller vad man ska kalla det mer saliv då. Så jag har stått och spottat citron hela morgonen >.<
Får se om det hjälper..

Idaug är det den årliga tårtbakar-tävlingen på ku!!
haha jocke flörtade sig in hos mig, han tror att vi kan vinna bara för att jag går den linjen.
HAH lilla jocke tror så fel så fel :)
VI KOMMER LOOSA! :D

får väl dra med mig kameran och fota våra underverk 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0