haha underbart!

hahah jag vet inte om ni reagerar på samma sätt som helen och jag när ni läser detta..men vi låg iaf och vred oss och tjöt av skratt i helens säng när vi läste. vi började skratta mer och mer för varje litet ord vi läste.
tillslut grät vi!
hahahahaahha

vi skratta så mycket att vi  inte fick luft seriöst!

detta har min kompis simon skrivit för rätt så längesen på sin bdb om en fest han var på och vad som hände efteråt..DUNDUNDUUUUN...

"Åkte på Fest  me migge till LIsa Fältsjö men de va inte så många men det va en del :P träffade biffen där och sen söp vi som vanligt efter det va det hem runt 5 fortfarande full vi åkte me charlie å kim men de körde nabbevägen och jag körde E22  efter kyrkbyn somnade Charlie å Kim och han körde i diket. Charlie knäckte knär och bröt några fingrar och kim flög in i en lykt stolpe och fick axeln att hoppa urled  men de mår fint nu =) tror jag"

UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0