jag anar ett lik under skorna?

ouh, jag skiter i om ni tycker det är "opassande" eller inte trevligt att skriva sånthär. Men jag älskar att dansa tills man är helt genomsvettig och helt slut!
att man är svettig visar bara att man verkligen anstränger sig, därför älskar jag det!
sen kan jag ju tillägga att det är helt underbart att ta en dusch efteråt också, så ni inte tror nått annat (a)

Idag dansade vi tills svetten bara rann, bokstavligen. Vi hängde ut genom fönstret, desperata efter luft och slängde i oss massa vatten. HÄRLIGT!
Ett STORT jävla tack till Fredrik (sandh, tror vi) för att han är sån sjukt bra lärare!

måste bara säga en sak som är tillskillnad från det innan, r i k t i g t  jävla äckligt!
vill varna dem som blir äcklad av typ...lik? tror man kan säga så...

När vi kom imorse kände vi nån jätteknepig lukt i vårat omklädningsrum... och det försvann verkligen inte. Sen skojade jag med sandra M om att det kom från hennes skåp för sandra L klagar alltid på att det luktar så äckligt i hennes skåp och att det sprider sig vidare till hennes (dom har brevid varandra).. 
Så luktade jag bara på skoj i Sandra Ms skåp, och det luktade seriöst.. hemskt!
och då berättade hon vad det berodde på... 
Hon styckar just nu.. och det ramlar alltid ner massa rester på golvet. Sedan trampar alla i det så att det..tro det eller ej..fastnar under skorna!
så köttet och fettet som fastnar under skorna står just nu och ruttnar i allas skåp!
HUR JÄVLA ÄCKLIGT ÄR INTE DET?! 

Kommentarer
Postat av: plutt

inte så äckligt? :S

2008-10-16 @ 17:21:30
Postat av: Sofia

till "plutt". Du ska bara känna inne i ett skåp, man spyr nästan när man luktar och tänker på att det är ruttnande kött som är anledningen :(

2008-10-16 @ 17:25:01
URL: http://missmmurder.blogg.se/
Postat av: alice.

Så jäävla härligt att bara dansa tills man svettas som någon.. jävla.. arab! xD najjsig design (Y)

2008-10-25 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0