jävla skola :(

jag antar att ni alla läst det om några gymnasie skolor i tidningen. Frölundagymnasiet lägger ju ner totalt! En av de skolorna som drabbas är ju ester mosesson!
och njaääääh, jag har ingen vidare lust att gå på burgården, faktiskt...!
så det SUGER!

jag har haft några små tankar på att byta skola faktiskt, inte pga av det just, men det var nog det som fick bägaren att rinna över om man säger så..
säger inte vart jag skulle vilja byta eller om det blir så, för jag är helt förvirrade just nu. Finns så mycket fördelar med de båda men samtidigt nackdelar...
har iaf pluttat iväg ett litet mejl och så ska jag till vägledningscentrum efter skolan imån.
men.. fortsättning följer osv...

måste nana nu, trött :(
natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0