matklubben.se

jag vet inte varför med jag skrev in www.m, då kom det upp sidor man varit inne på ni vet?
så står det överst matklubben.se
och direkt började skratta lite smått för mig själv, för oj vilka skratt matklubben gav mig och några av mina kompisar en gång för rätt så längesen!
vi hade köpt godis på triumfglass och gick in och satte oss på burger king efteråt.
Vi har då en förmåga att skruva till allting en gnutta! helt plötsligt kommer nån på att linn är ju medlem på matklubben.se, och vi började skratta som tokar! lilla linn är så söt! hon hade blivit medlem där för att få recept osv...
där satt vi och skrattade tills vi svettades, grät och blödde! vi låg bokstavligt talat med halva kroppen på bordet och skrattade! helt underbart!
jag älskar er tjejer <3

Kommentarer
Postat av: äälis

HAHAHAHA sitter och skrattar för mig själv när jag läser det :D:D hhaha det Är någonting med skinnsoffor! :o

2008-10-12 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0