med små ord vill jag säga att...

...min spanskagrupp, med all säkerhet som finns typ, ska åka till spanien på påsklovet!!
hur jävla nice är inte det?!!!
men schhhh!! säg inte till nån, för det är inte säkert än (A)

och så tror jag att jag med all säkerhet har fixat jobb!
på ett konditori ute i lerum (onödigt långt bort iknow), men min morbror jobbar där. och kontakter är alltid bra :)
ska nog jobba några av de måndagarna jag är ledig och kanske lite på lovet om det blir som planerat (:


detta är min mami och papi, lust att ladda upp bilden bara för den är så söt :)
det va i sthlm i våras. dom misstänkte mig för att göra nått knep. men det gjorde jag inte, såklart (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0