so far away

dagen började brrra!
men våran hygien lärare är piss tråkig! KURTAN, BÄTTRA DIG!
det är skitsegt på hans lektioner :(

sen efter maten innan vi skulle ha svenska blev det nått knäppt, typ kortslutning i min kropp eller nått. för jag började kallsvettas och må pissdåligt! tillslut gick jag in på toan för jag kunde inte sitta på torget längre. Då ser jag att jag är typ likblek.. jag va liksom grå i ansiktet och det va svart-lila under ögonen. det va ju lite...lezkigt.
Det blev inte bättre alls och efter en stund började lektionen så jag va tvungen att gå. Men jag mådde så dåligt att jag bara stannade typ två minuter där inne.
Tillslut hamnade jag inne på toan uppe på femman för att ingen av skolsystrarna va där -.-
jag hatar när man mår illa för det finns inget man kan göra åt det! åt huvudvärk kan man ta en tablett, men det kan man inte åt illamående..
det va verkligen hemskt, och jag ville inte va ensam så jag ringde helen, älskling <3
jag blev kvar där inne på toan i typ 45 minuter innan jag vågade gå till bussen.

jag hoppade på 99an och började åka hemmåt. Sen helt plötsligt typ ser jag hur en stor lastbil typ kör lite snett brevid bussen och kommer närmare och närmare. Jag ser liksom att vi var påväg att krocka med den men jag reagerade inte ens. tänkte typ bara "oj, jag tror vi kommer krocka" och fortsatte lyssna på musiken typ.
men iaf, båda hann stanna när det va typ bara några centimeter från att krocka. sen är båda så jävla dumma att dom börjar köra samtidigt så vi håller på att krocka igen! Lezkigt igen
sen på 17 bussen körde han iväg så fort att en gubbe som stog upp ramlade och slog upp sitt huvud. Men han va typ helmysko och full och ville inte ha nån hjälp. Så han gick av vid en hållplats med blodigt huvud... ännu mer lezkigt!

Men jag mår iaf bättre nu :D om nån ville veta :D

Kommentarer
Postat av: helen

alltid puckotvilling (L)

2008-10-01 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0