handikappade är vi allihopa!

har inte skrivit på hela helgen för jag har varit på "specialläger" som milla kallade det i sin blogg :)
Blev förfrågad förra helgen om jag ville hänga med på läger med brämaregården och laga mat på deras läger.
Så vid 5 tiden i fredags drog jag med mig milla på läger bort till lyckebo nånting :)
hahah lite kul att en av de där, julia, trodde att vi va assistenter för handikappade! bara för att de kallar sig faddrar. dö-öh liksom :)

Vi lagade iallafall mat, massa mat. Typ hela lördagen stog jag, milla, hanne och Lina(från skolan ju :D) i köket och lagade mat och diskade rövarna av oss!
men det va riktigt trevligt

yeahs najsnajs.

kollar på bridget jones dagbok nu, är väl den sista i hela världen som inte sett den än..typ :)
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0