torsdag

jag tror jag har blivit en hel del kräsen med all rea och sånt. När man hittat massor på rean och det knappast kostat någonting och rean sedan tar slut då blir man nästan lite snål för man är så van vid att det alltid finns något på rean.. xD
men igår hittade jag lite grejer billigt ändå :D
först jag inne med några från klassen på rut mfl, hade inte planerat att köpa något men jag hittade två snygga linnen för 29 spänn styck. Såhär lite vanliga och användbara, så klart man köper?
Sen va det 10% på allt på hm för klubbmedlemmar, hittade ett linne som jag tänkt ha under den vita tröjan från rut :)
I förrgår köpte jag även en kjol på JC för 40 spänn bara!
kanske inte så passande när man tänker att det snart är vinter.. men har tänkt ha den i karibien typ (:

Imorse var jag motiverad till att åka hem efter skolan och slänga på några tvättar, städa mitt rum och packa inför imån. Men direkt när jag kom hem försvann den lilla elden :(
får se om den kommer tillbaka (:




De va det de :) det gråa linnet i samma modell som det vita har jag på mig så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0