are we human, or are we dancer?

Lördagen/söndagen har varit väldigt mysig, tack vare alex, jessica, robin, sandra L och sandra M <3
vi alla sov över hos Sandra M borta i gråbo inatt.
vi bakade äckliga gluten/laktosfria bullar, kollade nästan alla saw filmerna och fettade oss med chips och 6 liter cola :)
haha vi allihopa somnade ungefär vid 6 tiden, på tvären, i sandras mammas säng!
fast sandra låg på golvet istället, tillslut låg sandra också där xD
ett fett stort inte tack till Robin som inte tillät mig somna :(
Kvällen/Natten va feting härlig ändå <33



när jag kom hem sen somnade jag en stund innan det va dags att dansa.
efter ett tag kom mamma in, väckte mig, och sa åt  mig att ringa linn om bussen och sånt. Så jag gjorde det. Men jag hade inte riktigt vaknat ännu.. vilket märktes när jag skulle försöka förklara frågan "vilken hållplats stannar den på den tiden du sa", typ nått sånt. AH, väldigt simpel fråga. Men eftersom mina hjärnceller inte va på plats efter att ha sovit krånglade jag till allt kraftigt och, som jag minns det, förklarade typ vad en busshållplats va.. eller nått sånt.

HAHA jag kom på det nu och satt och skrattade för mig själv, åt mig själv!
får fråga linn vad jag igentligen sa, det känns som om jag va redigt full och inte kommer ihåg nånting. (Y)

jag tycker att alla ska lyssna på the killers nya låt, human, och fira att jag är ledig imån och att du inte är det :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0