01 SEPTEMBER

baaajs!!!
jag fattar inte vad det är för fel på mitt internet och mina datorer helahelahela tiden..!!
men jag vet att mitt tåladmod står på ungefär..noll! Och jag vet inte hur många gånger jag suttit och bankat på min data och upprepat "jävla fittdata" tyst för mig själv. men jag vet att det är en gång för mycket! xD

idag gick jag upp klockan sex, otrolig prestation om du frågar mig själv!
jag skulle börjat åtta men när vi väl kom dit fick vi veta att vi hade rast fram till 20 över 9 för att våran lärare va hemma med sjukt barn. UNDERBART!
så vi gick snällt ner och satte oss på fjärde våningen.
och helt plötsligt fick jag ett sånt ebnormbt sug efter burkcola (som förövrigt inte bör drickas i något annat än burk. för det är så o t r o l i g t gott med en iskall burk cola!)
men det sålde inte snubben på elevtorget.
så jag och linn tog en sväng till första våningen. där hade cafét inte öppnat än... så vi väntade..och väntade. tillslut fick jag min cola och gick nöjt upp igen :)

tillslut började vi, sen fick vi sluta 2 timmar tidigare också! (Y)
måste bara säga att våran våning, våning 5, är sol våningen. niccccce!

efter skolan träffade jag linn, alice och becca. Och för en stund sen va jag och becca och solade,eller rättare sagt klockan 7 :) JAG BLEV INTE BRUN typ!!! HUR ÄR DET MÖJLIGT? :(
på något sätt, orkar inte gå in på detaljer, träffade vi magnusson och kvarn och kvarn langade dagens mening.
Detta va vad hans lärare hade sagt till den enda mörka i deras klass; "Hassan det går inte att uttala! Vi kallar dig Hasse!"

Nu ska jag ta en dusch och hoppa i säng. skööönt!
sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0