mamma mia

idag var trevligt! i massor.
vid halv 7 tiden läste jag på helen fisens bilddagbok att hon va lite depp idag. Så jag, utan att tänka efter, slängde iväg en kommentar och frågade om hon ville gå på bio. På den vägen är det :D
Först ville vi se wall-e, precis som resten av göteborgs befolkning. det fanns inte en enda plats kvar typ. Varken på biopalatset eller bergakungen. Sen tänkte vi att vi ser Patrik 1,5. Men icke sa nicke, fullbokat där med!
så vi köpte biljetter till mamma mia istället! :D

Vi åkte in till stan, köpte godis och dricka, fixade ut biljetterna och gick sedan till ett fik där vi drack varm choklad och te (:
Mysigt värre <3
filmen va också mysigt värre!
jag skulle kunna gifta mig med hennes bröllopsklänning. helt klart!

Åh nu är jag trötttrötttrött!
ska till kyrkan halv 10 imån för att träffa de nya konfirmanderna (:
lezkigt!
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0