NO REGRETS

ska ba skriva lite snabbis innan jag måste dra in till stan. fast dte blir nog lite svårt eftersom det bara är jag här, linn alice och becca borde va här nu :) BJÖRNBJÖRNBJÖRN!

idag hade jag studiedag, va ute och promenerade lite sådär på morgonkvisten. runt sisådär 12.
Det va jätte fint runt slätta damm och jag ångrar att jag inte hade nån kamera med mig :(

efter det hade jag inget att göra. så jag promenixade vidare bort till glöstorp. där satte jag mig och pluggade och väntade på att linn, alice och becca skulle sluta. Becca kom ut först från matteprovet, så vi promenixade lite till.
Sen skulle de ha hemkunskap. Jag fick följa med in och laga mat :D
gott gott.

Nu så väntar jag här på att segpropparna ska komma så vi kan åka in! :)
åh, vetni, jag får 15% rabatt på göttepojkarna i stan, för mitt csn-kort. BINGO!
BEY BEY BEYBEY <2367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0