oh what a beautiful world

dagen har varit lite halvskum. eller något i den stilen.
Mamma väckte mig med en muffin och ett ljus i högsta hugg. Klockan var 6, pappa fyllde år och vi skulle in och sjunga. (GRATTIS PAPPPAAA!!!<3)
När jag står där säger jag "yes, jag får sova en hel timme till!" men så fick jag klart för mig att bussen gick om en timme och jag inte alls fick sova mer. Då blev jag så besviken att jag gick och virade in mig i varmt täcke och låg där 20 minuter ändå!

HAHA på gympan lyckades vi få våran lektion imorgon inställd. För vi ska ha matte prov direkt efter och skulle inte hinna eftersom gympan alltid tar sån tid.. så Vår mattelärare sa att vi skulle säga att vi får gå 15 minuter tidigare. Så skrev jag upp det i min kalender. Idag då när vi skulle säga det läste jag fel, 15 minuter blev 45 minuter.  Så ah, den missen gav oss sovmorgon imån (Y)

Engelskan va helt cepe kul! Vår lärare är helt konstig och väldigt dålig om man ska uttrycka det milt. Hon kan inte prata engelska, hennes uttal SUGER!
och fatta hur kul vi har åt det, speciellt när det är sent typ och ingen pallar vara seriös. Så Carro och jag fick oss en heel del skratt idag (: <3



Och i "höstrusket" bjuder vi på en vårbild. Häng kvar, än är det inte kört (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0