20.57

Idag va det dags för gymnasiets första skolfoto, alex pajade ALLT!!!
hahha hon började flabba så att alla andra också började :)
Efter alla skolfoton har det kommit til en punkt då man inte ens orkar tänka på vad man har på sig på fotot. För mig blev det baggy jeansen med ett halvsmutsigt linne och millas grå-myströja :) Funkade aldeles utmärkt.






efter skolan åkte jag in till stan, själv, och satte mig på ett café med en baguette, själv, och läste en bok jag typ impuls lånat på rasten. Nån flummigt djup bok som är typisk mig :) mysgt!
nu ska jag snart se någon film, jersey girl och imån ska jag till vårdcentralen och göra allergitest >.<

Kommentarer
Postat av: mirella

hahah din tjuv ;)

jag älsakr jersey girl!!!

2008-09-04 @ 17:37:23
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0