jag-kom-inte-på-nån-bra-rubrik-så-detta-får-duga rubriken :)

Jag hatar mornar! då går typ all min kraft åt till att stå emot impulsen att bara fortsätta sova. Det är nog därför jag är så seg på morgonen och ofta får halvspringa till bussen...
förändring? jatack.
frå hitta på något kul sätt att ta mig ur sängen kanske. Typ hoppa i sängen lite för att...vakna? och typ belöna mig själv för att jag tog mig upp? *blink blink*

Idag var det premiär för spanskan. Kul att se om jag pallade den extremlånga håltimman och den långa spanska lektionen. Och det gick!
Bla bla, blabla bla bla blabla.. mm skitkul att veta i know (:
men våran spanska lärare är verkligen den bästa. hade vi haft någon som zulma, då hade jag hoppat direkt. No doubt!

men ah, håltimman räddades av en jessica, en anna och en halvt sovande emelie (:

40 minuter efter jag slutat (vi fick sluta waaay much tidigare) va jag i danssalen och jag längtar redan tillbaka (:
om vi hade velat hade vi kunnat hänga med till kalmar för att tävla i oktober. men njaäää, vi är nog inte tävlingsmaterial, ännu. ;)

ääähhh, inget kul att säga. inge kul att blogga HEJDÅ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0