- Allergi / + BJÖRN!

Jag va hos läkaren för..nån vecka sen och tog blodprov för att kolla upp om jag va allergisk mot nötter och pollen och lite sånt. Har inte tänkt på det så jätte mycket innan men tänkte att det va bäst att kolla upp eftersom jag kommer arbeta rätt så mycket med nötter och sånt i skolan.
Idag fick jag resultatet, det visade "klar allergi för hasselnötter och även pollen". Lite längre ner stog det också att jag riskerar en allvarlig allergisk reaktion om jag kommer i kontakt med all form av hasselnöt och att jag bör ha med mig medicin om det skulle inträffa. hoppsan, där ser man!
och jag som typ käkat nötter för glatta livet i skolan!
eller nja, inte riktigt glatta livet.. men jag har ju ätit lite iaf.

så nu blir det till att gå dit och få medicin och såntdär kul höhö :)

I kväll ska jag lägga mig sent och gå upp.. sent! för jag är ledig imorgon!
OCH så ska jag på björnan på storan med linn och alice (är det nån mer? dte va så längesen vi köpte biljetter att jag glömt av vilka som ska med! :$).
Vi missar dock dansen :/ men ahja, den smällen får vi ta!

OJ! jag såg här på kvittot att vi hämtade ut biljetterna den 4 april 08, vad tiden har gått snabbt!
både med glädje och sorg jag säger det

Och så fixar vi en bild på "dagens outfit". Jag hatar den meningen, det låter så fjolligt och mainstream.. men, om man gillar vad man har på sig och vill visa andra så varför inte?
det är okej bara sålänge man inte använder "dagens outfit" :)
En rosa top från gina tricot, gammal som gatan, men söt.
och mina nyaste byxor från hm
(Y)

alla i skolan säger att jag ser ut som nasse, jag vet fortfarande inte om jag ska ta det bra eller dåligt! :(

Kommentarer
Postat av: L

aw söte. haha starckas dig

och nej för fan du ser inte ut som nasse du är het och det är inte nasse (han är söt) du med ,. men ajaj du fattar? haha

2008-09-23 @ 21:35:55
URL: http://pettycooat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0